דני ליבנה אודות התנהלות מול הבנק במקרה של חובות

coins-g838c39392_640

דני ליבנה, מנכ"ל אובליגור, בעל ניסיון של שנים בהסדר חובות ומבין כיצד להתנהל מול הבנק בכל הנוגע לחובות. לדברי ליבנה, פעמים רבות הבנק יגיע אל הלקוח ויסכים להפחית את גובה חובותיו ולקבל מולו הסדר פירעון נוח. הסיבה לכך היא שהבנק מעוניין בכסף ועדיף לקבל סכום מסוים בתשלומים על פני פרק זמן מסוים, מאשר כלום במשך שנים.

כאשר עוסקים בחובות, חשוב לזכור שהבנק אינו בהכרח האויב שלכם. למעשה, לעתים קרובות הבנק מוכן לעבוד עם לקוחות כדי למצוא פתרון שיתאים לשני הצדדים. על ידי פתיחות וכנות מול הבנק לגבי מצבך הפיננסי, ייתכן שתוכל לנהל משא ומתן על תוכנית החזר טובה יותר שתתאים למצבך הייחודי.

עזרה מקצועית במהלך הסדרי חובות

דני ליבנה מייעץ ללקוחות לפנות לעזרה מקצועית בהתמודדות עם חובות. חברה להסדר חובות כמו אובליגור יכולה לסייע ללקוחות לנהל משא ומתן עם הנושים שלהם ולהמציא תוכנית פירעון שמתאימה למצבם הייחודי. זה יכול לכלול הפחתת הסכום הכולל שחייבים, הורדת ריביות והארכת תקופת ההחזר.

בנוסף לפנייה לעזרה מקצועית, ליבנה מייעץ ללקוחות להיות פרואקטיביים בכל הנוגע לחובות. משמעות הדבר היא להיות פתוחים וישרים מול הבנק לגבי מצבכם הכלכלי, ומוכנות לנהל משא ומתן על תוכנית פירעון שמתאימה לשני הצדדים. על ידי יזום ונקיטת פעולה, לקוחות יכולים להימנע מההשלכות השליליות של אי פירעון בהלוואות שלהם ולהחזיר את השליטה על הכספים שלהם.

מחיקת חוב או הסדר חוב – אובליגור

כאשר נעזרים באנשי מקצוע כמו אובליגור, ישנה אפשרות למחיקת חוב באמצעות משא ומתן להסדר חוב. הסדר חוב הוא תהליך משא ומתן בין החייב לנושה להפחתת הסכום הכולל של החוב. במקרים מסוימים, הנושה עשוי להסכים לבטל חלק מהחוב בתמורה לתשלום חד פעמי או תוכנית פירעון מובנית.

לאובליגור ניסיון של שנים בהסדר חובות וצוות החברה יודע לסייע ללקוחות לנהל משא ומתן עם נושיהם להקטנת חובותיהם ואף לבטל חלק מחובותיהם. עם הגישה הנכונה והליווי הנכון, מחיקת חובות היא תוצאה אפשרית עבור לקוחות אובליגור, כולל איתור כספים אבודים.

לסיכום, דני ליבנה, מנכ"ל אובליגור, מבין כיצד להתנהל מול הבנק בכל הנוגע לחובות. על ידי פנייה לעזרה מקצועית ויזום, לקוחות יכולים לנהל משא ומתן על תוכנית החזר טובה יותר ולהימנע מההשלכות השליליות של אי פירעון ההלוואות שלהם. עם הגישה הנכונה וההכוונה הנכונה, ניתן לפתור בעיות חוב ולקוחות יכולים להחזיר את השליטה על הכספים שלהם.